femton och gravid

ett tag sen jag bloggade, men känner att det är dags nu.
jag har nu blivit femton år, och gravid. jag är i tredje månaden och det syns knappt på magen att jag är gravid.
när jag fick veta att jag väntade barn, så trodde jag att mamma skulle bli besviken på mig om jag behöll det, så jag tänkte göra abort. men det visade sig att mamma inte alls skulle bli besviken, och jag har en hel familj som stöttar mig och även massa älskade vänner. min lilla ängel är beräknad att komma runt 22 maj. och nu när jag börjat blogga igen kommer jag skriva om graviditeten men också om annat.
 
såhär ser magen ut nu, inte så stor än. dålig bild jag vet.

COMMENTS



kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (visas inte på bloggen)

bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0